خط واحد 89

و من مسافر این خط واحدم

خط واحد 89

و من مسافر این خط واحدم

_____ایستگاه نوزدهم

ساعت 4:51 ب.ظ .... بعد از یک ماه رفتم سراغ وبلاگی که برایش نظر گذاشته بودم .... ساعت نظر دادن 4:51 ب.ظ ثبت شده بود....


پی نوشت: نمردیم و به چشم دیدیم که تاریخ تکرار میشود....

نظرات 7 + ارسال نظر
صبا 6 مهر 1389 ساعت 07:01 ب.ظ http://sabaafshar.blogfa.com

چه تکرار تاریخ خوبی...
ارزش پست شدن را داشت.
پست قبلی ات را دوست داشتم.
پازل برای من نماد چیزهای قشنگ بوده همیشه.
ممنون از این زیبا نوشت هایت دوست من.
مسافر خط واحد 89

واقعا تکرار تاریخ خوبی بود....
توی پست قبلی پازل برا من شد نماد آدم بی کس.... نماد آدم تنها.... وگرنه من هم از پازل خاطره های شیرین زیادی دارم ..... خاطرات واقعی ....
ممنون دوست من ....

بلانش 7 مهر 1389 ساعت 12:07 ق.ظ

حس خوبیست وقتی دارم وبلاگت را می خوانم ناگهان کامنتت بیاید....در وبلاگ خودم

واقعا حس خوبیست .....

سلام
خیلی وقت پیش میخولستم بیام بهتون سر بزنم و اومدم ولی کامنتینگتون غیز فعال بود واسههمین دیگه نشد بیام تا الان که دوباره اومدم
حالاباید کم کم بشناسمتون
ممنون بازم بیاین پیشم

وقتی میام تو وبت دلم مسافرت میخواد نمیدونم چرا؟؟؟؟؟

چرا؟؟؟؟

نمیدونم ..... ولی این چند روزه منم بد جوری هوس سفر کرده بودم!!!!....شاید بخاطر این بوده.....

بلانش 10 مهر 1389 ساعت 09:33 ق.ظ

حرف زدنت نمی آید؟؟؟؟کجایی ؟؟؟خیلی دور خیلی نزدیک؟؟؟

چرا به قائده ی یه دنیا حرف دارم ولی ..... ولی این کار چند روزه خستگی آورده برام.....

مداد گلی 10 مهر 1389 ساعت 07:32 ب.ظ http://medad-goli.blogfa.com

دبم برای رفیق تکرار نشدنی هنوز رفیق نشده تنگ شده بود. سلام

سلام ..... دل ما هم .....

برای من هم بوجود اومده. یه چند لحظه یه احساس خوب به آدم دست میده. من تجربه کردم

پس با تجربه هستین .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد