خط واحد 89

و من مسافر این خط واحدم

خط واحد 89

و من مسافر این خط واحدم

____ ایستگاه بیست و چهارم

الان بعد از 2 ساعت تایپ پستم پرید..... 
نظرات 4 + ارسال نظر
بلانش 23 مهر 1389 ساعت 01:32 ب.ظ

می دانم چه حسیست...از اینجا پرید از ذهنت نپریده...شاید باید می ماند در ذهنت...فقط برای خودت...خود خودت...مثل همن صفحه ی سفیدی که لج کردم و رمز می خواستم...ولی حالا لج نمی کنم که رمز ذهنت را بدهی....هی رفیق...بودنت خوشحالم می کند...می دانی؟

در ذهنم که هست..... هست ..... خوشحالم که خوشحالی رفیق.... از بودنم .... خودم هم چند روزی است از بودن خودم خوشحالم .... و چه خوشمزه است این خوشحالی...

. بــانــ و تمـ-شکـ-ـی 23 مهر 1389 ساعت 06:44 ب.ظ

آیا دلت نخواست با کله بری تو مانیتور ؟

اولش چرا .... ولی بعد گفتم بهتر .... حالا روی کاغذ نوشتمش که اگر پرید باز داشته باشمش....راستی بی حمت آدرس وبت را هم بگذار...

[ بدون نام ] 24 مهر 1389 ساعت 01:04 ب.ظ

شدیدا درک میکنم
قبلا بلگفا این بلا رو زیاد سر من آورده ولی گویا الان بهتر شده حالش

البته اشکال از سرویس بلاگفا نبود.... مودم من حالش بد شد .... به هر حال اون پست توی دفترم هست .... حوصله کردم مینویسمش...

Juje 24 مهر 1389 ساعت 01:09 ب.ظ http://daftarekhateratema.blogfa.com

چرا اینجا به آدم نمیگه اسمتو ننوشتی
یکی نوشتم بدون مشخصات فرستاده شد!

دوباره:

شدیدا درک میکنم
قبلا چندین بار بلگفا این بلا رو سر من اورده ولی گویا الان تکنولوژی پیشرفت کرده و کمتر از این اتفاقا میوفته

جواب در بالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد