خط واحد 89

و من مسافر این خط واحدم

خط واحد 89

و من مسافر این خط واحدم

____ایستگاه سی ام

خب وقتی آدم یک هفته است که از در خانه بیرون نرفته چجوری سوار خط واحد شده باشد!!بعضی ها میگویند افسردگی فصلی است!!! البته آنها میگویند تو باورنکن!!

نظرات 6 + ارسال نظر
بلانش 18 آبان 1389 ساعت 12:26 ب.ظ

باور نمی کنم...می دانم چه خبر است...می دانم چه می گذرد بر تو..حال هرکسی را نفهمم مال تو را خوب می فهمم...اخر این روزها دارم می چشم طعمی که تو داری می چشی....نوک انگشتهایم حسابی سرد شده رفیق...حسابی...می آیی با هم قدم بزنیم؟دلم قدم زدن می خواهد...قول می دهم بعد سوار خط واحد شویم....قول می دهم....

کدام خیابان..... کدام پیاده رو!!! امروز عصر خوب است؟؟؟..... ولی بعدش خط واحد سواری ها؟؟؟؟

بابا حالا ما که از خانه رفتیم بیرون هر روز چه گلی به سر خودمان زده ایم.. تازه افسرده هم هستیم..
ولی حالا که دارم فکرش را می کنم می بینم دو بار سوار خط واحد شده ایم ها...

دوبار سوار شدی؟؟.....یا دویاره سوار شدی؟؟؟..... ولی حالا که فکرش را هم میکنم میبینم همچین هم بد نیست ها!!!!..... خانه نشینی را میگویم!!....

مداد گلی 18 آبان 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://medad-goli.blogfa.com

امروز برای من هم که نوشته بودند افسردگی فصلی. چه طوریا هاست؟ اژی دمی شده؟ یا تو هم از همان بی حوصلگی و توی خانه ماندن من خوردی که این طور شدی دوست جان؟

یکی از دوست هام توی چت گفت که به خاطر تغییر آب و هواست!!....ولی دارم کنار میام با این خانه نشینی!!!

نرگس 18 آبان 1389 ساعت 10:19 ب.ظ

یه هفته؟؟؟؟؟؟
مگه میشه؟
من اگر یه روز رنگ کوچه ووخیابونمونو نبینم میپوسم.میترکم.اصلا دیوونه میشم.
بپر تو خیابون یه واحد سوار شو یه کم حالو هوات عوض شه.

اگر امروز بیرون نمیرفتم میشد یک هفته!!....نه , تو هم عادت میکنی!!!!..... اصلا این آدمیزاد عجیب با هر شرایطی کنار میاید!!....

باران 18 آبان 1389 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.46-71-40-68.blogfa.com

افسردگی فصلی گرفته ای و آنوقت من افسردگی سالی !!!

دوست دارم بشینم رو سقف اوتوبوس اون تند بره و من داد بزنم

خب من هم دوست دارم .... البته به شرطی که چشم هام بسته باشد!!!....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد