خط واحد 89

و من مسافر این خط واحدم

خط واحد 89

و من مسافر این خط واحدم

____ایستگاه پنجاه و هشتم

فتو وب مسافر خط واحد 89

نظرات 21 + ارسال نظر
نرگس 16 شهریور 1390 ساعت 05:57 ب.ظ

نگاهتو خیلی دوس دارم علیرضا
همیشه سیاسفیدکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاخودت ب عکسای سیاسفیدت بیشتر علاقمندی؟؟؟

زیاده قربانت رفیق.... خب عکسی که ماهیتش سیاه و سفید رو باید سیاه و سفید گرفت....همیشه که نه..... ولی ترجیح میدم رنگ رو حذف کنم تا دید و اصل موضوع بهتر به چشم بیاد.....دوست ندارم به صرف رنگ و لعاب عکس قشنگ به جای عکس خوب بگیرم و نشون بدم....راستی چند وقتی نبودی؟!....

دیوانه منحصر بفرد 16 شهریور 1390 ساعت 10:02 ب.ظ

خوب است رفیق آدم عکاس باقابلی باشدها...

رفیق با منی؟!.....خیلی مانده تا از این تعریف ها از من بکنی!....البته اگر تعریف بود.........

دیوانه منحصر بفرد 17 شهریور 1390 ساعت 09:25 ق.ظ

اوه...معلوم است که تعریف بود...

نرگس 17 شهریور 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

هستم پسر
مگه میشه نباشم؟؟؟؟
هرروز ب اینجاسرمیزنم
اماگاهی حرفی برای گفتن نیست
گاهی هم انقدر حرف هست ک نمیدونی کودومشو بنویسی.
این چن وخ ک نبودم دچار این گاهیه دوم بودم.
آره راس میگی سال دوم ک بودیم معلممون میگف باید سیاسفید کار کنین دلیلشم همینی بودک تو گفتی.

خب اگر هستی یک ردی نشونی بذار....حرف هم اگر زیاد بود چه بهتر....

mahdieh 17 شهریور 1390 ساعت 01:09 ب.ظ http://delneveshteh-me.blogfa.com/

سلام
زیبا بود...

سلام....مرسی رفیق....

یک بنده ی خدا 17 شهریور 1390 ساعت 08:11 ب.ظ http://1bandeyekhoda.blogfa.com

زیبا هستن رفیق مخصوصا آن دو دست با آن چسب وسطشان:)
منتظر عکس های بعدیتان میمانیم:)

ممنون رفیق....زیاده قربانت....

بلانش 18 شهریور 1390 ساعت 11:43 ق.ظ http://red-lip.blogfa.com

برام آشناست...تبریک بابا برای این سایت...داری می روی بالا بالاها هاااااا

سلام رفیق.....آخر یک فتو وب که تبریک ندارد.....ولی چون تویی ممنون.....کدام بالا بالاها!؟!؟....

مداد گلی 19 شهریور 1390 ساعت 12:29 ق.ظ

اولش که تبریک. خیلی... اما... ازین جا ها که سخت می شود کامنت گذاشت...

ممنون رفیق.... ولی از کجاها؟!....

مداد گلی 22 شهریور 1390 ساعت 09:58 ب.ظ http://medad-goli.blogfa.com

ازین جا ها که باید کد های سخت سخت گذاشت. اخرش هم کامنتت را بی خیال می شوی.

رفیق همچین هم سخت سخت نیست ها!!!:ی

دیوانه منحصر بفرد 24 شهریور 1390 ساعت 09:27 ق.ظ

آی مسافر...
انگار در ایستگاه 58 جامانده ای...

بله.....یک دو هفته آنقدر وقتم پر بود که نگو رفیق.....هستم ولی به قول تو جا مانده ام.....

میراکل 24 شهریور 1390 ساعت 04:14 ب.ظ http://tm67pearly.blogfa.com

ها تو گفتی اصفهانی ها هیچ نمی فهمند..و من با اینکه خودم دل خوشی ازشان ندارم نمی دانم چرا دلم یک حالی شد

رفیق من منظور بدی نداشتم.....منظورم فهمیدن و درک کردن بود!....ببخشید....

[ بدون نام ] 24 شهریور 1390 ساعت 10:03 ب.ظ

آق جانم اااااا همه نفهمن ...همه جا والا ...من تو او ما شما ایشان ...دیگه حرف بی حرف هااااا

دست بدید با هم ..آها بیا بیا ...آفرین ...

خوب ..
اما برای عکاسان ...آره ..خدارا شکر مشهد ...فوق العاده اند فقط تو این هنر ...باورت نمیشه رفته بودیم نمایشگاه مهدی رضوی ...انقدر برای هر کس به هر آدم توضیح میداد ...انقدر قشنگ وحشتناک بود از شیرینی ...
یا کیارنگ ..یا همین گیلانی که من زیاد خوشم نمیاد ازش...
شاگرداشون که نگو ...مجتبی خاتمی...سید عکاسان ِ ایران ...
پسر تو حتی تو فیس بوک هم باهاشون دوست بشی هم و ازشون راهنمایی بخوای بهت کمک میکنن .//
شیوا خادمی ///
شیوا آفرین ارش
حمید سلطان آبادیان
مهدی رضـــــــــــــــــــــوی ( خیلی دوستدارش شدم )
کیارنگ
گیلانی فر
فرامرز عامل بردبار//
این ها واقعا عالی اند و مهربون همگی ...
حیف من دخترم و نمیتونم زیاد این ور اون ور برم اما اگر پسر بودم با این ها ...
ای روزگار ...
ازشون مجازی استفاده کن ...از سایت کیارنگ که عکس را نقد میکنه عمه عکس میذارن انتخاب میکنه نقد میکنه

واقعا که همشون دوست داشتنی هستند برای من .....رفیق عکاسی دختر و پسر ندارد....من که همیشه وب استاد علایی رو میخونم و واقعا از نقد هاشون لذت میبرم.....

یک بنده ی خدا 25 شهریور 1390 ساعت 01:08 ب.ظ http://1bandeyekhoda.blogfa.com

رفیق عکسات داره هر روز بهتر از دیروز میشه خیلی خوبن بی تعارف:)

لطف داری رفیق....زیاده قربانت....

نستعلیق پسمیستی 25 شهریور 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.rayee.blogfa.com

درود ...
اولین کامنت احیانا اشتباه نگفته علیرضا !!! عبدالرضایی که ...بی خیال من شیطونم اومدم یک چی دیگه بگم ...
ببین رفیق من اومدم یک راهنمایی ازت بگیرم ...
برا پروژه آخر ترم با گیلانی یکی از عکس های پروژه کلاژه ...که با 10 -15عکس یک عکس واحد بسازیم ...
اما من نرم افزاری که بتونه همچین کارایی بکنه را ندارم ...باف فتوشاپ میشه که اون را هم نصب ندارم و راستیاتش بلد نیسستم من فقط با imag j picasa کار کردم ...
میخواستم بدونم سراغ داری همچی برنامه ای ؟
که بتونه بخوبی عکس های جداگانه من را کات کنه و بعد کنار هم قرار بده ...
عمس هام بگم چیه حالا
من از 10 تا انگشت عکس گرفتم و با دو کف دست..و میخوام یک عکس بشه که دو دست توشه ...
حالا هر چی پیشنهاد و این ها داری برای من که خوب از آب در آد بهم بگو ....منتظرتم زیاده سپاس

رفیق تنها پیشنهاد همون فتو شاپه.....با هیچ نرم افزار دیگه نمیتونی یه همچین کاری بکنی....البته با نرم افزار هایی که عکس HDR میشه سخت هم شاید بشه......البته من امتحان نکردم.....EASY HDR یا PHOTOMATIX رو امتحان کن شاید جواب بگیری....

میراکل 29 شهریور 1390 ساعت 12:39 ق.ظ http://tm67pearly.blogfa.com

رفیق ما چراغمون بسی روشن است و آشتی هستیم ها!گفتیم که نگفته از دنیا نرویم

قربانت رفیق....من که قهر نبودم!....زیاده قربانت رفیق....

نرگس 29 شهریور 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

چرا نیستی پسر؟دلم تنگته:((

سرم شلوغ!....حالم خراب!.... بی حوصله!.....ولی به یاد اینجا و همه رفقام هستم....

یک بنده ی خدا 31 شهریور 1390 ساعت 09:38 ق.ظ http://1bandeyekhoda.blogfa.com

یه خط درمییون غیبت میکنیا حواست هست؟:)

حواسم کاملا هست رفیق.....ولی چه کنم که به هیچ کدام از کارهام نمیرسم.....

متانت 31 شهریور 1390 ساعت 04:21 ب.ظ

http://mousavi.akkasee.com/

دیوانه منحصر بفرد 1 مهر 1390 ساعت 11:08 ق.ظ

پاییز مبارک...
پادشاه فصل ها ...پاییز!

پاییز هم آمد و تو نیامدی...

پاییز تو هم مبارک رفیق....من هم حتما میام.....خیلی زود....

ماه 2 مهر 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://tokhodemani.blogsky.com

منتظرم ... نبودت به نفعم بود ... به همه ی ایستگاه هایت سر زدم ...
ولی دیگر بیا ... ایستگاهی نمانده ...
پاییزت مبارک اگر عاشقی ...

چشم رفیق....پاییز برای شما هم مبارک....

میراکل 3 مهر 1390 ساعت 02:22 ق.ظ http://tm67pearly.blogfa.com

خوبی نازنین رفیق؟
امشب دلم خواست بیام و احوال دوستهام را بپرسم:)

خوب خوب:)....شما چطور؟....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد