خط واحد 89

و من مسافر این خط واحدم

خط واحد 89

و من مسافر این خط واحدم

____ایستگاه پنجاه و سوم

شب ها زود میخوابم..... آخر نمیشود سر کار خمیازه بکشم و حرف که میزنم صدام مثل نعشه ها دو رگه باشد..... لباس هام هم باید ساده باشند.....آخر نمیشود با تیشرت مارک و شلوار جین بروم دفتر ایسنا!.... مسافر همه فکری درباره ی کار میکرد الا این کار!.... خبر نگاری!..... توی این یک هفته هر چه همایش و گالری و افتتاحیه و اختتامیه بود را دیدم.... آنقدر عکس گرفتم و خبر تولید کردم که باید به عنوان تولید کننده ی برتر شناخته بشوم..... روزها باید ببینم کجا چه خبر است که خودم را سریع برسانم و مصاحبه و عکس بگیرم....هیچوقت فکر نمیکردم چه هیجانی پشت عنوان خبر نگار و عکاس است.... تا تلفنم زنگ میخورد که باید ساعت فلان خودت را برسانی فلان جا نه چراغ قرمز را میبینم و نه عبور ممنوع را!..... ولی قبض جریمه اش را تا حالا 3 بار دیده ام توی این هفته!..... وقتی اولین گزارش تصویری ام رفت روی سرویس خبر گزاری دلم میخواست خانم محمدی سردبیر ایسنا را بغل کنم که اینقدر راحت من را پذیرفتند و کارم را قبول کردند..... ولی هم از عاقبت آن دنیا میترسیدم هم این دنیا..... حالا آن دنیاش زیاد مهم نیست ولی توی این دنیا بهار یک بلای درست و حسابی سرم در میاورد.....امشب ولی زود نمیخوابم ..... امشب قرار است باز هم مسافر باشم و شب را تا صبح بیدار بمانم آخر کم پیش میاید که آدم حالش اینقدر خوب باشد.....


پی نوشت: همین بالایی ها!.....

نظرات 11 + ارسال نظر
ماه 14 مرداد 1390 ساعت 12:52 ق.ظ http://tokhodemani.blogsky.com

کاش یکی هم منو دچار همچین حالی می کرد ... حسابی خوش باش ... کم پیش میاد ...

حق داری رفیق.....کم پیش میاد....

یک بنده ی خدا 14 مرداد 1390 ساعت 09:27 ق.ظ http://1bandeyekhoda.blogfa.com

خوب کاری کردی پست گذاشتی...
شادمان کردی رفیق با شادی ات...:)

چه خوب

بلانش 14 مرداد 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

هی زفیق..شیرینی یادت نرود...وگرنه در این دنیا بلانش هم هست که منفجرت کند

من مخلصم رفیق.....شیرینی مجازی قبول است؟!؟!....

نرگس 14 مرداد 1390 ساعت 01:00 ب.ظ

پی نوشتت تو حلقم پسر
میدونی رفیق گوربابای این دنیاوو اون دنیا
دوست منم تو ایرناکار میکنه ینی مث تو واسشون گزارش تصویری میگیره.اوایل همه ی دوستا اذیتش میکردنو بش میگفتن خائنو این حرفا اما من اصن قبول ندارم حرفاشونو
خب کاره دیگه
بچه داره واسه خودش نون حلال درمیاره
عکاسیه خبرنگاری ک نیس
ینی تو عکس نمیشه چاخان ب خورد ملت داد همون واقعیتو فقط میشه ثبت کرد پس جای ایراد گرفتن نیس.
کارت خیلی یم خوبه.
من ب اون دوستم میگفتم ستون پنجمی

رفیق ایرنا با ایسنا زمین تا آسمان فرق دارد.....یعنی چاخان توی کار ایسنا نیست..... من خبر نگاری هم میکنم..... ولی بازم چاخان نمیکنم..... حالا یعنی من ستون پنجمی ام؟!؟....

میراکل 14 مرداد 1390 ساعت 01:16 ب.ظ http://tm67pearly.blogfa.com

عاقبت خط جاده پایان یافتم من رسیدم ز ره غبار الود..
نمی دانم..
چرا این صفحات نارنجی ات هربار باعث می شود شعی در ذهنم شعله کشد..
اما احساس می کنم ارتباطی است بین احساست با شعرم..
خوب است
این پذیرفته شدنت را می گویم..
این لنز دوربینت را می گویم..
عکسهایت را دیدم
خوشم آمد بسیار
شجاعتت هم خوب است..قابل تحسین
نمیتوانستم برایت بکامنتم..ای میل هم باز نمی شود..همانجا زیر کامنتت جوابت را داده ام..نمی دانم دیده ای یا نه..
---
همیشه خوب بمان...

چه خوب که ارتباطی هست.....زیاده قربانت رفیق....ندیدم هنوز.....ولی الان میبینم.....

نرگس 14 مرداد 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

من غیر مستقیم گفتم ک تو مستقیم بگیری
خوشم میاد گیراییت بالاس
اوهوم سوتون پنجمی ای
بعدم خبرگزاریا همشون سروته یه کرباسن.
البته شماخیلی ب خودت نگیر اینحرفمو.

پس حواست به خودت باشه!! ها ها ها !!.... نه خیرم .... ایسنا میخواد هم ه رو به چالش بکشه!....بله!.....

نستعلیق پسمیستی 14 مرداد 1390 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.rayee.blogfa.com

وووووااااای خوب این عالی است
به حول و قوه الهههییییی چند صباحی است دوستان وبلاگیم خوبند
خوووب بعد هم که عکس و خبرنگاری عشق این روزهای مـــــــــا
...
اون قبض کلی ذوق داره مگه نه؟
انرژی گرفتم با این پستت ...
خیل ِ خوبـــــــــــــــــــــ

مرسی رفیق....زیاده قربانت.... عشق این روزهای تو هم؟!؟!؟.... با اون قبض ها تا حالا 3 تا جریمه ی دیگه رو پروندم!....چه خوب که انرژی زا بودم!....

من 14 مرداد 1390 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.fanusedaryaee.blogfa.com

salam....
vebe jalebi dari...
khoshhal misham sar bezani va tabadol konim

سلام رفیق.... ممنون....چشم حتما....

یک بنده ی خدا 17 مرداد 1390 ساعت 02:14 ب.ظ http://1bandeyekhoda.blogfa.com

رفیق روزت مبارک...:)

زیاده قربانت رفیق.... امشب هم جشن دعوتیم جای شما حسابی خالی....

صبا 20 مرداد 1390 ساعت 03:51 ب.ظ http://www.saba-1376.blogfa.com

تبریکات!!
کم کم کل مجزیا دارن خبر نگار میشن.آقا امیر و شما و حالا ببینیم نفر سومی کی هستش!!
بازم تبریکات

خب چکار کنیم دیگه جایی برای نوشتم واسه ما پیدا نمیشه....مرسی صبا خانوم.... به آبجی مینوجتم سلام برسون.....

دلشکسته 25 مرداد 1390 ساعت 09:41 ق.ظ

تو ایران اسم خبر و خبر نگار که میاد ادم یاد دروغ و دروغگو می فته. به هر حال تبریک میگم

حق داری رفیق....ولی ما اندازه ی این چیز ها نیستیم.....لطف داری....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد