خط واحد 89

و من مسافر این خط واحدم

خط واحد 89

و من مسافر این خط واحدم

____ایستگاه بیست و پنجم

این چند روز خوشحال بودم ....یعنی از بودن خودم راضی بودم.... دوربینم را که میگرفتم  توی دستم زمان و مکان برایم میشد همان منزل مقصود!.... دیگر دوربین هم به وسلیه های کوله ام اضافه شده.... البته سنگینی کوله الان برایم لذت بخش است .... با خودم قرار گذاشته بودم که هر پستی را با عکس های آدم هاش بگذارم .... ولی دلم نیامد.... آخر به قول" کیشلوفسکی "_کارگردان بزرگ لهستانی_ "اصلا مدیوم سینما نمیتواند عمیق باشد , چون فیزیک و عینیت دارد , بر خلاف موسیقی و ادبیات که خیال و ذهنیت تا هر کجا که هنرمندی بتواند , به او امکان پیشروی میدهند"...حالا درست که او گفته سینما و نگفته عکس ولی فیزیک و عینیت شامل عکس هم میشود .... ولی من که از خیر عکسهام نمیگذرم .... شاید روزی فتو وبی زدیم و عکس هام را گذاشتم آنجا .... آخر عکس برای من یعنی زندگی....تعریف علمی عکس به کنار .... درست که نور+ صفحه ی حساس+ سوژه میشود عکس..... ولی نور یعنی زندگی...صفحه ی حساس یعنی صفحه ی زندگی ....و سوژه یعنی جان,  یعنی زندگی .... و عکس یعنی خود زندگی.... ولی باز هم دلم نیامد.... همین !....

پی نوشت:
زندگی یعنی عکس
نیست بین من تو فاصله ای 
دور و نزدیک نکن!
بعد و حالی هم نیست
روش بینش روشن این است
زندگی نغمه ی عشق آلودی 
البته , شاید هم 
بوق سر سام آور یک تاکسی است!
زندگی 
سر کوهی 
یا که نهری لجن آلوده و زشت!
زندگی
 خاطراتی تاریک 
خواندن این کلمات
نظرات 6 + ارسال نظر
بلانش 25 مهر 1389 ساعت 02:16 ب.ظ

آنقدر ذوق می کنم وقتی می بینم حالم خوب است حال تو هم خوب است...آنقدر ذوق می کنم که عمس می گیری...آنقدر ذوق می کنمکه مرا یاد دوست خوبی می اندازی...آنقدر ذوق می کنم که از خودت راضی هستی...آنقدر ذوق می کنم که شاید روزی عکس هایت را ببینم.....رفیققققققققققققققققققققق

من هم از اینکه تو مرا یادت است کلی ذوق میکنم....کیارنگ دوست داشتنی است .... کلی ذوق میکنم که من تو را یاد کیارنگ می اندازم.... حتما عکس هام را میبینی .... حتما رفیقققققق

هئوراتات 27 مهر 1389 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.46-71-40-68.blogfa.com

ای بابا مسافر خط ۶۸ بودن هم میچسبد میچسبد که سوار خط واحد سال تولدت شی

سال تولد؟!؟! .... ای بابا این فقط خط واحد 89 است نه چیز دیگری

مداد گلی 28 مهر 1389 ساعت 12:10 ق.ظ http://medad-goli.blogfa.com

عکس یعنی همان زندگی که می گذاری اش توی افتاب خشک شود. این جوری به گمانم قشنگ تر هم به نظر می رسد.
آن وقت روزی می بینیم عکس های ادمی را که خط واحد سوار می شد و عکس ادم هایی که می نویسدشان را می گیرد؟

میگذاری توی آفتاب تا زنده تر بشود.... تا نور بگیرد..... همان زندگی.... حتما میبینی.... البته گفتم که دلم نمیاید....

مداد گلی 28 مهر 1389 ساعت 11:48 ق.ظ http://medad-goli.blogfa.com

من نظر ندادم؟ یا تو تاییدش نکردی/؟یا بعد از ۲ ساعت تایپ کردن نظر من پریده؟ اما یادم هست که نظر داده بودم. داده بودم؟

چرا , نو نظر دادی.... من تاییدش نکردم.... بعد از 2 ساعت تایپ کردن هم نپریده.... درست یادت هست که نظر داده بودی....

نرگس 3 تیر 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

ای بابا پسر
کشتی مارو تو
خب این عکسارو بذا ببینیم.
دلمون آب شد خب

کدوم عکسا رو؟!؟!

نرگس 4 تیر 1390 ساعت 04:01 ب.ظ

همون عکسایی ک میری
چرا خودتو میزنی ب اون راه خب؟؟؟؟

خب گفتم که رفیق....یه فتو وب میزنم و عکسهام رو میذارم اونجا.....ولی....هنوز نشده!....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد