خط واحد 89

و من مسافر این خط واحدم

خط واحد 89

و من مسافر این خط واحدم

_____ایستگااه سی و هشتم

خط واحد 89 تصادف کرده..... آن هم چه تصادفی!.... 

نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس 2 دی 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

خود خط واحد یا مسافرش؟
چقد مختصر نوشتی یه جمله نوشتی اما من هزار تا جمله اومد تو ذهنم.
منظورت همین تصادف واقعیه یه یه تصادف دیگه؟

هم مسافرش.... هم خودش.... تصادف واقعی.....واقعیه واقعی.....

مداد گلی 3 دی 1389 ساعت 11:30 ب.ظ http://medad-goli.blogfa.com

خودت سالمی رفیق؟

نه!....آش و لاشم.....داغون.....

نرگس 4 دی 1389 ساعت 03:35 ب.ظ

مسافر تو چت شده؟
کامنتا رم ک تایید نکردی هنوز
نگران شدم چن روزه.
امیدوارم اتفاق خیلی بدی نیفتاده باشه.

اتفاقش که زیاد بد نیست..... ولی خودم هم خیلی نگرانم رفیق.....

بلانش 4 دی 1389 ساعت 06:19 ب.ظ

با چی؟

چه فرقی میکند!!.... مهمش این است که آش و لاشم!....درب و داغان.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد